Veelgestelde vragen over bestelling en levering

Wanneer wij uw bestelling ontvangen zullen wij deze dezelfde dag nog verwerken.
Wij streven ernaar uw bestelling de volgende dag af te leveren.

Wij werken o.a. met Post NL en DHL. Om uw bestelling te volgen ontvangt u een track & trace code.

Voor pakketten met een afwijkende afmeting en voor grote zendingen kan het zijn dat wij de goederen zelf komen bezorgen. Wij nemen dat contact met u op over de levering.

Wil je de producten niet direct ontvangen maar liever iets later. Geen probleem. Bij de bestelnotitie kun je een opmerking plaatsen met de gewenste leverdatum. Wij zorgen er dan voor dat de producten rond die datum geleverd worden.

Je kunt je bestelling ook bij ons afhalen. In je winkelmand kun je aangeven dat je de producten bij ons wilt afhalen. Bij de bestelnotitie kun je aangeven wanneer je de goederen wilt afhalen. Wij zorgen ervoor dat de goederen klaarliggen op onze locatie in Lelystad.

Klik voor een bestelling via de website op het winkelwagentje, rechts weergegeven naast het te bestellen product. U geeft het aantal op, bijvoorbeeld “1 rol Multi Cover Event ” het product wordt dan aan uw bestelling toegevoegd en komt automatisch in uw “mandje” terecht. Als uw bestelling compleet is kunt u door middel van de knop “koop nu” uw bestelling plaatsen. Nadat de contactgegevens zijn ingevuld en verzonden krijgt u een automatisch gegenereerde bevestiging van uw bestelling. Nog dezelfde dag krijgt u een mail met daarin nogmaals de bevestiging en een bijlage (PDF) met daarin uw factuur.

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice.

Is de bestelling al verzonden dan kun je je product retourneren door gebruik te maken van ons retourbeleid.

Mijn vraag staat er niet tussen?

Staat je vraag er niet tussen of was het nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact met ons op via mail of bel +31 320 33 73 73. We helpen je graag verder!

Contact